![]() |
||||||
Vanzari |
Project Management |
Resurse Umane |
Managementul calitatii |
Logistica |
Management |
Marketing |
![]() |
* CONSULTANTA IN VANZARISales Consulting * VANZARI – TEHNICI AVANSATEAdvanced selling skills
* MANAGEMENTUL ECHIPELOR DE VANZARISales management * TEHNICI DE NEGOCIERE PENTRU VANZARINegociation for selling * MANAGEMENTUL CONTURILOR IMPORTANTE
|
CONSULTANTA IN VANZARI
Sales consulting
Relatia de vanzare a evoluat de la o relatie directa furnizor – client la o relatie „business to business”. Afacerea clientului depinde de solutiile propuse de vanzator iar sarcina vanzatorului este aceea de a ajuta clientul sa isi atinga obiectivele. Acesta trebuie sa inteleaga business-ul clientului pentru a-i oferi solutiile care se integreaza in contextul sau.
Abordarea consultativa se bazeaza pe fapte. Este cea care creaza relatii solide, pe termen lung. Necesita abilitati de comunicare la un nivel inalt si o dorinta constanta din partea vanzatorilor de a-si imbunatati abilitatile.
Top ten
Vanzare
Tehnici consultative
Persuasiune
Influentare
Planificare
Intalnirea de vanzare
Intrebari eficace
Agenda
Obiective
Decizia de cumparare
Cine participa
Persoane care sunt implicate in activitatea de vanzare:
– Membrii echipelor de vanzari directe si distributie
– Consultanti de vanzari din industrii diferite
– Membrii echipelor „Client service” si „Account Management”
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
VANZARI – TEHNICI AVANSATE
Advanced selling skills
Vanzarea competitiva este cea pentru care este nevoie de o pregatire minutioasa a fiecarui pas. Abilitatile specifice carejoaca aici cel mai important rol sunt:
– Vanzarea de beneficii
– Harta clientului
– Comunicarea persuasiva
– Recuperarea investitiei (Return on investment)
Top ten
Clientii clientului
Parteneriat
Cunoasterea competitiei
Ciclul de vanzare
Proiectie / Forecast
Procesul de vanzare
Creativitate
Analiza competitiei
Alianta cu clientul
Networking
Cine participa
Profesionisti in domeniul vanzarilor care
– Lucreaza in domeniul vanzarilor mari (investitii
– Formeaza parteneriate de lunga durata
– Influenteaza strategia firmei si procesul de vanzare
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
MANAGEMENTUL ECHIPELOR DE VANZARI
Sales Management
Competentele manageriale isi dovedesc importanta in special in mediul competitiv al vanzarilor. Rolurile managerului sunt diverse: interpersonal, informational, decizional. Indeplinindu-le eficient managerul poate determina cu precizie competentele echipei si poate obtine rezultate maxime
Top ten
Produse / servicii
Competitie
Politici de vanzari
Politici de risc
Nivelul de implicare in proces
Target si evaluare
Angajament
Coaching
Motivare
Compensatii
Cine participa
Profesionisti de nivelul specialist si managerial care:
– Conduc echipe de vanzari directe si/sau distributie
– Au ca obiective de business implementarea unui proces de vanzare si obtinerea de rezultate prin intermediul echipei
Inscriere:
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Tehnici de negociere pentru vanzari
Negotiation Skills
Ce este si ce nu este o negociere, care sunt etapele unei negocieri si, mai important decat toate, ce negociem? Abordarea unei negocieri din perspectiva rezolvarii problemelor si construirea argumentarii pe acordul partilor conduc, in mod firesc, la un rezultat de tip win-win pentru relatii parteneriale de lunga durata.
TOP TEN
Influentare
Dezacord consructiv
Tranzactionare
Planificare
Obtinerea acordului
Comunicare clara
Ascultare
Puncte de vedere diferite
Context
Valoare
CINE PARTICIPA
– Consultanti de vanzari
– Responsabili de clienti in proiecte
– Manageri de vanzari
Inscriere:
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
PROGRAMUL
CONSULTANTI IN VANZARI
Are in componenta urmatoarele cinci module:
1. Metode si tehnici profesionale de programare comportamentala pozitiva a
clientilor;
2. Tehnici profesionale avansate in vanzarea consultativa;
3. Strategii, tehnici si tactici de negociere
4. Managementul gestionarii relatiei cu clientii, “Customer Care”;
5. Metode si tehnici profesionale de gestionare a timpului si al stresului.
Adauga punctul tau de vedere
You must be logged in to post a comment.