Managementul performantei |
Learning |
Resurse umane |
Managementul calitatii |
Comunicare eficienta |
MANAGEMENTUL PERFORMANTEI
* PERFORMANTA INDIVIDUALAManaging own performance
* FEEDBACK SI SESIUNI DE EVALUAREFeedback and appraisals * MOTIVARE SI PERFORMANTA Motivation and performance * PERFORMANTA ECHIPELOR Performance of teams * PERFORMANTA DEPARTAMENTELORPerformance of business units * DOCUMENTAREA CAZURILOR DE PERFORMANTA INSUFICIENTADocumenting employee performance problems |
Performanta Personala
Peformanta organizatiei este construita in jurul performantei personale a fiecaruia dintre noi. Performanta personala este masurata in concordanta cu standardele companiei se sprijina pe nivelul de dezvoltare personala al fiecarei persoane din organizatie. Formularea obiectivelor, stilul personal de abordare a sarcinilor si a relatiilor din interiorul companiei si trasarea standardelor personale reprezinta doar in mare parte acele abilitati prin care crestem performantele.
Top ten
Motivare
Stima de sine
Cunoasterea propriei echipe
Gestionarea relatiilor dificile
Formularea obiectivelor
Monitorizarea progresului
Cultura organizationale
Stilul personal de invatare
Resursele personale
Creativitate si inovatie
Cine participa
Persoane cheie din organizatie, sau persoane cu o experienta de minim 1 an in cadrul organizatiei.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Feedback si evaluarea performantei
Sistemul de evaluare a performantei este un instrument de dezvoltare. In consecinta, feedback-ul oferit in urma evaluarii este esential pentru ca sistemul sa isi atinga scopul. Este la indemana sa oferim feedback celorlalti. A oferi feedback intr-un mod constructiv este, insa, un puternic instrument de dezvoltare pentru acestia si ofera sansa maximizarii performantei personale. Programul aduce participantilor acele abilitati specifice oferirii de feedback util si cum este acesta integrat in sistemul de evaluare a performantelor.
Top ten
Rolul sistemului de evaluare a performantei
Masurarea performantelor
Repere si indicatori
Cum oferim feedback util
Cum folosim rezultatele evaluarii
Surse de feedback
Tipuri de feedback
360 feedback
Discutia de evaluare
Integrarea feedback-ului in discutia de evaluare
Cine participa:
Membrii ai echipelor de Management din organizatii, persoane cu o vechime de minim doi ani intr-o functie manageriala si care au condus echipe diferite.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Motivare si performanta
Ca manageri ne intreabam adeseori care sunt cele mai potrivite surse de motivare a oamenilor. Printr-o analiza atenta a surselor de motivare si a felului in care ele functioneaza pentru diferite persoane putem determina cele mai bune abordari. Motivarea este strans legata de performanta si ambele sunt determinate de dorinta de dezvoltare personala a fiecaruia. Cu toate acestea, cultura organizationala, misiunea si filosofia, precum si sistemele de organizare si management influenteaza puternic aceste doua dimensiuni dinamice de tip cauza – efect.
Cine participa:
Manageri care conduc echipe, top management si executive management, persoane cheie care au influenta asupra sistemelor de management si recompense din cadrul organizatiei.
Top ten
Ce este motivarea
Legaturile dintre motivare si performante
Cum influenteaza performantele organizatiei performantele personale
Tiparele de gandire si factorii motivationali
Principalii factori de motivare
Impactul factorilor de motivare asupra tipurilor diferite de personalitate
Sisteme si programe de motivare
Evolutia nivelului de performanta in functie de factorii motivationali
Legatura dintre motivare, performanta si cultura organizationala
Angajamentul fata de organizatie determina performanta si creste motivarea
Cine participa:
Manageri care conduc echipe, top management si executive management, persoane cheie care au influenta asupra sistemelor de management si recompense din cadrul organizatiei.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Performanta echipelor
Performanta echipelor se bazeaza pe sinergia creata de echipa. Efectul sinergic are loc atunci cand rezultatul produs de echipa este mai mare decat suma rezultatelor individuale. Echipele performante sunt echilibrate in ceea ce priveste rolurile formale si informale ale persoanelor care le compun iar membrii lor lucreaza natural impreuna pentru a-si atinge obiectivele. Felul in care se creaza echilibrul unei echipe depinde atat de componenta ei cat si de standarde de perfromanta si indicatori de performanta cat mai realisti.
Top ten
De la grup la echipa
Sinergia echipei
Echipa echilibrata si gata de performanta
Eficacitatea unei echipe
Echipele autoconduse
Obiective de o echipa vs obiective individuale
Analiza performantei unei echipe
Problemele care apar cel mai frecvent in echipe
Comportamentele membrilor echipei in cazul celor mai frecvente probleme de interactiune
Alegerea activitatilor de team building pentru stimularea performantei
Cine participa
Manageri care conduc echipe.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Performanta departamentelor
Departamentele sunt structuri organizationale fixe, prevazute in documentele de management al calitatii. Procesele din organizatii traverseaza de multe ori mai mult de un departament. Departamentele cuprind una sau mai multe echipe de lucru si trebuie sa interactioneze coerent intre ele ca schimb de informatii si resurse. Este decisiv sa existe un flux clar de activitati, bazat pe procesele care au loc in cadrul organizatiei pentru ca performanta unui departament sa poata fi analizata si imbunatatita.
Top ten
Departamentele tipice in organizatii
Functiile specifice fiecarui departament
Care sunt informatiile care circula intre departamente
Tipurile de rezultate asteptate de la departamentele unei firme
Relatia furnizor – client in interiorul organizatiei
Cum se reflecta obiectivele strategice ale organizatiei in obiectivele departamentale
Formarea echipelor interdepartamentale
Comunicarea intra si interdepartamentala
Departamentele ale caror activitati reprezinta „core business” in relatie cu celelalte departamente
Performanta diferitelor departamente din cadrul organizatiei
Cine participa
Manageri de departamente, succesori, persoane cu influenta asupra sistemelor de management ale organizatiei.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Documentarea situatiilor de slaba performanta
Un sistem de managementul performantei este eficient atunci cand problemele aparute la nivelul performantelor individuale sunt abordate imediat cu profesionalism si corectitudine. Persoanele care se situeaza sub nivelul de performanta acceptat sunt resurse organizationale ce trebuie mai intai indrumate, sprijinite sau realocate pentru a reveni la performanta.
Top ten
Legislatia de referinta
Documentele interne necesare
Identificarea cauzelor reale
Posibile situatii de slaba performanta
Performanta vs disciplina
Metode de sprijin pentru atingerea performantei
Optiuni in abordarea situatiilor de slaba performanta
Observarea si monitorizarea indicatorilor si progresului
Revederea sistemelor de recrutare, selectie si integrare
Colaborarea cu departamentele resurse umane si legal
Cine participa
Manageri si coordonatori de echipe cu vechime de minimum 6 luni in postul de conducere, succesori, persoane cu influenta asupra sistemelor de performanta si disciplina ale organizatiei.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Adauga punctul tau de vedere
You must be logged in to post a comment.