Managementul performantei

Learning

Resurse umane

Managementul calitatii

Comunicare eficienta

MANAGEMENTUL PERFORMANTEI

* PERFORMANTA INDIVIDUALA

Managing own performance

* FEEDBACK SI SESIUNI DE EVALUARE

Feedback and appraisals

* MOTIVARE SI PERFORMANTA

Motivation and performance

* PERFORMANTA ECHIPELOR

Performance of teams

* PERFORMANTA DEPARTAMENTELOR

Performance of business units

* DOCUMENTAREA CAZURILOR DE PERFORMANTA INSUFICIENTA

Documenting employee performance problems

Performanta Personala

Peformanta organizatiei este construita in jurul performantei personale a fiecaruia dintre noi. Performanta personala este masurata in concordanta cu standardele companiei se sprijina pe nivelul de dezvoltare personala al fiecarei persoane din organizatie. Formularea obiectivelor, stilul personal de abordare a sarcinilor si a relatiilor din interiorul companiei si trasarea standardelor personale reprezinta doar in mare parte acele abilitati prin care crestem performantele.


Top ten

Motivare

Stima de sine

Cunoasterea propriei echipe

Gestionarea relatiilor dificile

Formularea obiectivelor

Monitorizarea progresului

Cultura organizationale

Stilul personal de invatare

Resursele personale

Creativitate si inovatie

Cine participa

Persoane cheie din organizatie, sau persoane cu o experienta de minim 1 an in cadrul organizatiei.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Feedback si evaluarea performantei

Sistemul de evaluare a performantei este un instrument de dezvoltare. In consecinta, feedback-ul oferit in urma evaluarii este esential pentru ca sistemul sa isi atinga scopul. Este la indemana sa oferim feedback celorlalti. A oferi feedback intr-un mod constructiv este, insa, un puternic instrument de dezvoltare pentru acestia si ofera sansa maximizarii performantei personale. Programul aduce participantilor acele abilitati specifice oferirii de feedback util si cum este acesta integrat in sistemul de evaluare a performantelor.


Top ten

Rolul sistemului de evaluare a performantei

Masurarea performantelor

Repere si indicatori

Cum oferim feedback util

Cum folosim rezultatele evaluarii

Surse de feedback

Tipuri de feedback

360 feedback

Discutia de evaluare

Integrarea feedback-ului in discutia de evaluare

Cine participa:

Membrii ai echipelor de Management din organizatii, persoane cu o vechime de minim doi ani intr-o functie manageriala si care au condus echipe diferite.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Motivare si performanta

Ca manageri ne intreabam adeseori care sunt cele mai potrivite surse de motivare a oamenilor. Printr-o analiza atenta a surselor de motivare si a felului in care ele functioneaza pentru diferite persoane putem determina cele mai bune abordari. Motivarea este strans legata de performanta si ambele sunt determinate de dorinta de dezvoltare personala a fiecaruia. Cu toate acestea, cultura organizationala, misiunea si filosofia, precum si sistemele de organizare si management influenteaza puternic aceste doua dimensiuni dinamice de tip cauza – efect.

Cine participa:

Manageri care conduc echipe, top management si executive management, persoane cheie care au influenta asupra sistemelor de management si recompense din cadrul organizatiei.

Top ten

Ce este motivarea

Legaturile dintre motivare si performante

Cum influenteaza performantele organizatiei performantele personale

Tiparele de gandire si factorii motivationali

Principalii factori de motivare

Impactul factorilor de motivare asupra tipurilor diferite de personalitate

Sisteme si programe de motivare

Evolutia nivelului de performanta in functie de factorii motivationali

Legatura dintre motivare, performanta si cultura organizationala

Angajamentul fata de organizatie determina performanta si creste motivarea

Cine participa:

Manageri care conduc echipe, top management si executive management, persoane cheie care au influenta asupra sistemelor de management si recompense din cadrul organizatiei.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Performanta echipelor

Performanta echipelor se bazeaza pe sinergia creata de echipa. Efectul sinergic are loc atunci cand rezultatul produs de echipa este mai mare decat suma rezultatelor individuale. Echipele performante sunt echilibrate in ceea ce priveste rolurile formale si informale ale persoanelor care le compun iar membrii lor lucreaza natural impreuna pentru a-si atinge obiectivele. Felul in care se creaza echilibrul unei echipe depinde atat de componenta ei cat si de standarde de perfromanta si indicatori de performanta cat mai realisti.

Top ten

De la grup la echipa

Sinergia echipei

Echipa echilibrata si gata de performanta

Eficacitatea unei echipe

Echipele autoconduse

Obiective de o echipa vs obiective individuale

Analiza performantei unei echipe

Problemele care apar cel mai frecvent in echipe

Comportamentele membrilor echipei in cazul celor mai frecvente probleme de interactiune

Alegerea activitatilor de team building pentru stimularea performantei

Cine participa

Manageri care conduc echipe.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Performanta departamentelor

Departamentele sunt structuri organizationale fixe, prevazute in documentele de management al calitatii. Procesele din organizatii traverseaza de multe ori mai mult de un departament. Departamentele cuprind una sau mai multe echipe de lucru si trebuie sa interactioneze coerent intre ele ca schimb de informatii si resurse. Este decisiv sa existe un flux clar de activitati, bazat pe procesele care au loc in cadrul organizatiei pentru ca performanta unui departament sa poata fi analizata si imbunatatita.

Top ten

Departamentele tipice in organizatii

Functiile specifice fiecarui departament

Care sunt informatiile care circula intre departamente

Tipurile de rezultate asteptate de la departamentele unei firme

Relatia furnizor – client in interiorul organizatiei

Cum se reflecta obiectivele strategice ale organizatiei in obiectivele departamentale

Formarea echipelor interdepartamentale

Comunicarea intra si interdepartamentala

Departamentele ale caror activitati reprezinta „core business” in relatie cu celelalte departamente

Performanta diferitelor departamente din cadrul organizatiei

Cine participa

Manageri de departamente, succesori, persoane cu influenta asupra sistemelor de management ale organizatiei.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Documentarea situatiilor de slaba performanta

Un sistem de managementul performantei este eficient atunci cand problemele aparute la nivelul performantelor individuale sunt abordate imediat cu profesionalism si corectitudine. Persoanele care se situeaza sub nivelul de performanta acceptat sunt resurse organizationale ce trebuie mai intai indrumate, sprijinite sau realocate pentru a reveni la performanta.

Top ten

Legislatia de referinta

Documentele interne necesare

Identificarea cauzelor reale

Posibile situatii de slaba performanta

Performanta vs disciplina

Metode de sprijin pentru atingerea performantei

Optiuni in abordarea situatiilor de slaba performanta

Observarea si monitorizarea indicatorilor si progresului

Revederea sistemelor de recrutare, selectie si integrare

Colaborarea cu departamentele resurse umane si legal

Cine participa

Manageri si coordonatori de echipe cu vechime de minimum 6 luni in postul de conducere, succesori, persoane cu influenta asupra sistemelor de performanta si disciplina ale organizatiei.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Adauga punctul tau de vedere

You must be logged in to post a comment.