![]() |
||||||
Comunicare eficienta |
Managementul performantei
|
Learning |
Metode NLP
|
Managementul Calitatii
|
Comunicare eficienta
![]() |
* COMUNICARE SCRISA MEMORABILA* ASCULTARE ACTIVA* ALINIEREA LA OBIECTIVE PRIN INTERMEDIUL COMUNICARII INTERNE IN ORGANIZATIE* COMUNICAREA MANAGERIALA SI IN SISTEMUL DE MANAGEMENT AL PERFORMANTEI |
COMUNICAREA SCRISA MEMORABILA
Comunicarea este una dintre cele mai importante si de impact abilitati in afaceri. In cadrul larg al comunicarii, comunicarea scrisa poate face diferenta intre persoanele orientate spre obtinerea de rezultate, cu obiective clare si strategii de atingerea a acestor obiective si restul membrilor organizatiei.
Printr-o comunicare scrisa eficienta obtineti de la cel/cei carora va adresati: respect, atentie, implicare, feedback folositor.
Top ten:
Obiectivele comunicarii
Alegerea cadrului
Etapele comunicarii
Claritatea mesajului
Credibilitate
Modalitati de abordare
Perceptia interlocutorului
Folosirea corecta a instrumentelor
Alegerea cuvintelor
Verificarea finala
Cine participa:
Toate persoanele care, in functia pe care o ocupa, scriu e-mail-uri, oferte, planuri de afaceri, rapoarte, ghiduri de utilizare, materiale de marketing, scrisori si memo, solicitari scrise de orice fel, manuale, proceduri, etc.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
ASCULTAREA ACTIVA
Ascultarea este una dintre cele mai importante abilitati care influenteaza eficacitatea personala si calitatea relatiilor pe care le formam cu ceilalti. Ascultam pentru a obtine informatii, ascultam pentru a intelege, ascultam din placere, ascultam pentru a invata.
Devenind un bun ascultator, va veti creste performantele, abilitatea de a influenta, convinge si negocia. Mai mult, veti fi capabili sa evitati conflictele si neintelegerile. Cresterea capacitatii de a asculta se face practicand ascultarea activa.
Top ten:
Privire
Rapport
Atentie
Dialog interior
Limbaj nonverbal
Feedback
Reflectare
Incurajare
Judecata
Intrerupere
Cine participa:
Toate persoanele a caror functie presupune comunicarea interpersonala directa sau prin intermediul mijloacelor de comunicare.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
ALINIEREA LA OBIECTIVE PRIN INTERMEDIUL COMUNICARII INTERNE IN ORGANIZATIE
Alinirea strategica a organizatiei este sustinuta decomunicarea continua, care poate include vizitarea zilnica de catre manager a tuturor posturilor de lucru pentru a avea contact fata in fata cu toti angajatii, intalniri regulate, materiale tiparite, intranet, evenimente organizate pentru angajati, bonusuri si promovari.
Angajatii performeaza cel mai bine atunci cand inteleg in ce fel influenteaza performantele lor satisfactia clientilor si succesul organizatiei. Companiile care folosesc sistemele de management al performantei inteleg nevoia de a face marketing intern, la fel de mult ca si pentru clienti.
Top ten:
Cultura organizationala
Management si leadership
Mijloace interne de comunicare
Misiune, viziune, valori
Obiective si strategie
Canale de comunicare
Formularea mesajului
Continuitate
Frecventa
Perceptia angajatilor
Cine participa:
Top management, HR si middle management
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
COMUNICAREA IN SISTEMUL DE MANAGEMENT AL PERFORMANTEI
Sistemele de management al performantei, oricat de bine ar fi construite, vor aduce rezultate pentru organizatie doar datorita oamenilor. Iar oamenii vor fi interesati sa performeze atunci cand in cadrul organizatiei exista o buna comunicare, roluri clar definite, declararea asteptarilor, feedback orientat spre dezvoltare.
Top ten:
Roluri
Asteptari
Feedback
Evaluare
Training
Interviu
Standarde
Motivare
Recrutare si selectie
Induction
Cine participa:
Top management, HR, middle management
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Adauga punctul tau de vedere
You must be logged in to post a comment.