Marketing

Project Management

Vanzari

Resurse Umane

Management

Managementul calitatii

Logistica

MARKETING

* IMAGINE SI RELATII PUBLICE

Company Image & PR

* BRAND MANAGEMENT

Prin Brand Management asiguram valoare si venituri pentru afacere

* CORPORATE SOCIAL RESPONSABILITY

Implicarea in societate este ceruta companiilor tot mai des iar programele din arii sociale diverse sunt urmarite de autoritati si societatea civila deopotriva

* INFORMATIA DESPRE COMPETITIE

Informatia critica pentru luarea deciziilor de afaceri ia in considerarea mediul de afaceri, in mod special competitia. Un proces bine gandit de adunare si analizare a informatiei din piata este vital pentru reducerea riscurilor si mentinerea avantajului competitiv

* PROJECT MANAGEMENT PENTRU PROFESIONISTII DIN MARKETING

Proiectele de marketing sunt gestionate pentru a asigura calitate si satisfactia clientilor. Ele implica procesele interdepartamentale si genereaza interactiuni cu miza mare

* MARKETING PENTRU MANAGERII DE PRODUS

Managerul de produs de succes isi intelege produsul, piata, clientii carora li se adreseaza, intermediarii, competitia etc. Intelege procesul de vanzare si provocarile vanzatorilor, dedicandu-si timp si efort facilitarii muncii acestora. Managerul de produs eficient are capacitate de analiza, sinteza, concluzionare, planificare, implementare.

IMAGINE SI RELATII PUBLICE

Company Image and PR

Imaginea companiei este departe de a fi un lux, ea este o necesitate zilnica pentru o afacere de succes.Legaturile strategice si operationale ale proiectelor de relatii publiceImplementarea eficienta si economica a proiectelor de imagineRezolvarea de probleme, managementul crizelor si gasirea de solutiiRelationarea cu toti factorii cheie – intern si externPrezenta on-line – considerente actuale

Top ten

Imaginea

Strategii de relatii publice

Pozitionarea

Transparenta in comunitate

Relatia cu presa

Relatia cu partenerii interni si externi

Rezolvarea problemelor

Managementul crizelor

Materiale specifice – comunicatul de presa

Prezenta on-line

Cine participa
Profesionisti de nivelul specialist si managerial care:

– au in responsabilitate programe de relatii publice
– au acumulat experienta in diferite companii si industrii
– au puterea de a influenta intern imaginea companiei

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

BRAND MANAGEMENT

Prin Brand Management asiguram valoare si venituri pentru afacere.

Prin Brand Management asiguram valoare si venituri pentru afacere. Formularea de strategii ce creaza si cresc marci
Auditarea performantelor
Implementarea eficienta a proiectelor de brand management
Relationarea marcilor cu dezvoltarea organizationala
Prezenta on-line – considerente actuale

Top ten

Imaginea de marca

Pozitionarea

Entitatea marcii

Strategii de activare a marcii

Auditarea performantei marcilor

Design

Campanie

Re-branding

Reflectia interna a marcilor

Prezenta on-line

Cine participa
Profesionisti de nivelul specialist si managerial care:

– au acumulat experienta cu diferite marci
– analizeaza performanta marcilor
– au responsabilitatea de a creste profitabilitatea marcilor

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

CONTRIBUTIA COMPANIEI LA DEZVOLTAREA SOCIETATII

Corporate Social Responsability CSR.

Implicarea in societate este ceruta companiilor tot mai des iar programele din arii sociale diverse sunt urmarite de autoritati si societatea civila deopotriva.

Legaturile strategice si operationale ale acestor programe
Problematica sociala actuala
Implicare tututor structurilor din companie
Decizii privind executia
Evaluarea rezulatatelor in context

Top ten

Legatura dintre profilul companiei si aria sociala

Motivele pentru implicarea companiei

Interesul

Impactul

Implicarea

Urgenta

Tipuri de programe

Reglementari

Voluntariat

Organizatii specializate

Cine participa
Profesionisti de nivelul managerial care:

– au in responsabilitate programe de implicare sociala
– au acumulat experienta in diferite tipuri de programe
– au rolul de a influenta intern implicarea si participarea in campanii sociale.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

INFORMATIA DESPRE COMPETITIE

Informatia critica pentru luarea deciziilor de afaceri ia in considerarea mediul de afaceri, in mod special competitia. Un proces bine gandit de adunare si analizare a informatiei din piata este vital pentru reducerea riscurilor si mentinerea avantajului competitiv.

Top ten

Informatia vitala pentru deciziile strategice

Informatia despre competitie tradusa in elemente de strategie

Implicarea angajatilor – un mod de gandire prevazator

Calitatea informatiilor – specifice si in timp util

Sursele publice

Considerente legale si etice

Procese interne cu impact – strategii defensive

Tipuri de analize

Modalitati de distributie a rezultatelor

Evaluarea rezultatelor si imbunatatirea procesului

Cine participa
Profesionisti de nivelul managerial care:

– au in responsabilitate programe legate de competitie
– au rolul de a influenta intern strategiile privind competitia.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

PROJECT MANAGEMENT PENTRU PROFESIONISTII DIN MARKETING

Proiectele de marketing sunt gestionate pentru a asigura calitate si satisfactia clientilor. Ele implica procesele interdepartamentale si genereaza interactiuni cu miza mare.

Top ten
Contextul de piata

Schimbarea in organizatii

Resursele interne

Relationarea cu partenerii externi

Implicarea directa a clientilor

Procese interne

Instrumente de lucru

Tehnologie si software

Relationarea cu echipa de proiect

Relationarea cu sponsorii

Cine participa
Profesionisti de nivelul managerial care:

– conduc proiecte de anvergura
– au influenta in proiectele interdepartamentale.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Marketing pentru managerii de produs

Managerul de produs de succes isi intelege produsul, piata, clientii carora li se adreseaza, intermediarii, competitia etc. Intelege procesul de vanzare si provocarile vanzatorilor, dedicandu-si timp si efort facilitarii muncii acestora. Managerul de produs eficient are capacitate de analiza, sinteza, concluzionare, planificare, implementare. Are coerenta in gandire, e un bun vorbitor si isi optimizeaza in permanenta strategiile de lucru. Managerul de produs de succes transforma un business intr-un succes.

Top ten
Dimensiunile functiei de manager de produs: rol, obiective, responsabilitati, activitati

Elementele ce definesc performanta unui manager de produs

Procesul de elaborare a planului de marketing pe brandul/brandurile coordonat/e

Elemente strategice in managementul de produs

Diferentierea intr-o piata cu produse similare

Gestionarea relatiei cu producatorul

Gestionarea relatiei cu intermediarii

Puncte critice si provocari in activitatea unui manager de produs

Stretegii de lucru

Instrumente de lucru

Cine participa
Managerii de produs, managerii de marketing

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Adauga punctul tau de vedere