![]() |
||||||
Marketing |
Project Management |
Vanzari |
Resurse Umane |
Management |
Managementul calitatii |
Logistica |
MARKETING |
|
![]() |
* IMAGINE SI RELATII PUBLICECompany Image & PR
* BRAND MANAGEMENTPrin Brand Management asiguram valoare si venituri pentru afacere * CORPORATE SOCIAL RESPONSABILITYImplicarea in societate este ceruta companiilor tot mai des iar programele din arii sociale diverse sunt urmarite de autoritati si societatea civila deopotriva * INFORMATIA DESPRE COMPETITIEInformatia critica pentru luarea deciziilor de afaceri ia in considerarea mediul de afaceri, in mod special competitia. Un proces bine gandit de adunare si analizare a informatiei din piata este vital pentru reducerea riscurilor si mentinerea avantajului competitiv * PROJECT MANAGEMENT PENTRU PROFESIONISTII DIN MARKETINGProiectele de marketing sunt gestionate pentru a asigura calitate si satisfactia clientilor. Ele implica procesele interdepartamentale si genereaza interactiuni cu miza mare * MARKETING PENTRU MANAGERII DE PRODUS
|
![]() |
|
IMAGINE SI RELATII PUBLICECompany Image and PR |
|
Imaginea companiei este departe de a fi un lux, ea este o necesitate zilnica pentru o afacere de succes.Legaturile strategice si operationale ale proiectelor de relatii publiceImplementarea eficienta si economica a proiectelor de imagineRezolvarea de probleme, managementul crizelor si gasirea de solutiiRelationarea cu toti factorii cheie – intern si externPrezenta on-line – considerente actuale Top ten Imaginea Strategii de relatii publice Pozitionarea Transparenta in comunitate Relatia cu presa Relatia cu partenerii interni si externi Rezolvarea problemelor Managementul crizelor Materiale specifice – comunicatul de presa Prezenta on-line Cine participa – au in responsabilitate programe de relatii publice Inscriere Sunati la 021.312.62.09 Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro |
|
![]() |
|
BRAND MANAGEMENT
Prin Brand Management asiguram valoare si venituri pentru afacere. |
|
Prin Brand Management asiguram valoare si venituri pentru afacere. Formularea de strategii ce creaza si cresc marci Auditarea performantelor Implementarea eficienta a proiectelor de brand management Relationarea marcilor cu dezvoltarea organizationala Prezenta on-line – considerente actuale Top ten Imaginea de marca Pozitionarea Entitatea marcii Strategii de activare a marcii Auditarea performantei marcilor Design Campanie Re-branding Reflectia interna a marcilor Prezenta on-line Cine participa – au acumulat experienta cu diferite marci Inscriere Sunati la 021.312.62.09 Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro |
|
![]() |
|
CONTRIBUTIA COMPANIEI LA DEZVOLTAREA SOCIETATIICorporate Social Responsability CSR. |
|
Implicarea in societate este ceruta companiilor tot mai des iar programele din arii sociale diverse sunt urmarite de autoritati si societatea civila deopotriva.
Legaturile strategice si operationale ale acestor programe Top ten Legatura dintre profilul companiei si aria sociala Motivele pentru implicarea companiei Interesul Impactul Implicarea Urgenta Tipuri de programe Reglementari Voluntariat Organizatii specializate Cine participa – au in responsabilitate programe de implicare sociala Inscriere Sunati la 021.312.62.09 Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro |
|
![]() |
|
INFORMATIA DESPRE COMPETITIE |
|
Informatia critica pentru luarea deciziilor de afaceri ia in considerarea mediul de afaceri, in mod special competitia. Un proces bine gandit de adunare si analizare a informatiei din piata este vital pentru reducerea riscurilor si mentinerea avantajului competitiv.
Top ten Informatia vitala pentru deciziile strategice Informatia despre competitie tradusa in elemente de strategie Implicarea angajatilor – un mod de gandire prevazator Calitatea informatiilor – specifice si in timp util Sursele publice Considerente legale si etice Procese interne cu impact – strategii defensive Tipuri de analize Modalitati de distributie a rezultatelor Evaluarea rezultatelor si imbunatatirea procesului Cine participa – au in responsabilitate programe legate de competitie Inscriere Sunati la 021.312.62.09 Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro |
|
![]() |
|
PROJECT MANAGEMENT PENTRU PROFESIONISTII DIN MARKETING |
|
Proiectele de marketing sunt gestionate pentru a asigura calitate si satisfactia clientilor. Ele implica procesele interdepartamentale si genereaza interactiuni cu miza mare. Top ten Schimbarea in organizatii Resursele interne Relationarea cu partenerii externi Implicarea directa a clientilor Procese interne Instrumente de lucru Tehnologie si software Relationarea cu echipa de proiect Relationarea cu sponsorii Cine participa – conduc proiecte de anvergura Inscriere Sunati la 021.312.62.09 Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
|
|
![]() |
|
Marketing pentru managerii de produs
|
|
Managerul de produs de succes isi intelege produsul, piata, clientii carora li se adreseaza, intermediarii, competitia etc. Intelege procesul de vanzare si provocarile vanzatorilor, dedicandu-si timp si efort facilitarii muncii acestora. Managerul de produs eficient are capacitate de analiza, sinteza, concluzionare, planificare, implementare. Are coerenta in gandire, e un bun vorbitor si isi optimizeaza in permanenta strategiile de lucru. Managerul de produs de succes transforma un business intr-un succes.
Top ten Elementele ce definesc performanta unui manager de produs Procesul de elaborare a planului de marketing pe brandul/brandurile coordonat/e Elemente strategice in managementul de produs Diferentierea intr-o piata cu produse similare Gestionarea relatiei cu producatorul Gestionarea relatiei cu intermediarii Puncte critice si provocari in activitatea unui manager de produs Stretegii de lucru Instrumente de lucru Cine participa Inscriere Sunati la 021.312.62.09 Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro |
Adauga punctul tau de vedere
You must be logged in to post a comment.