Management

Resurse umane

Vanzari

Project management

Marketing

Logistica

Managementul calitatii

MANAGEMENT

* STRATEGIE MANAGEMENT SI LEADERSHIP

Management and leadership

* MANAGEMENTUL SCHIMBARII

Management of business change

* MANAGEMENTUL SEDINTELOR

Managing meetings

* DELEGARE

Delegation

* EMPOWERMENT

Empowerment

* FINANTE PENTRU NONFINANTISTI

Finance for nonfinance

STRATEGIE MANAGEMENT SI LEADERSHIP

Management and leadership

Managementul modern este o combinatie bizara intre practica si teorie. A deveni manager este rezultatul unui proces de transformare personala. Largirea perspectivei si conceptiei despre lume si viata, sporirea nivelului de constiinta, munca cu sine insusi, descoperirea motivatiilor si principiilor corecte, creeaza premise pentru a deveni o persoana capabila sa-i conduca pe ceilalti, adica o persoana care sa merite sa fie urmata de ceilalti si sa ii aiba in grija si nu in subordine.

Top ten:

Viziune

Strategie

Planificare si bugetare

Directii de dezvoltare

Organizare

Obiective

Cultura organizationala

Niveluri de control

Motivare

Coaching si feedback

Cine participa:

Top si middle management, persoane care conduc echipe autonome, departamente, segmente de business.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

MANAGEMENTUL SCHIMBARII / INOVATIEI

Change / Innovation Management

Schimbarile rapide care apar in comunicatii, tehnica si tehnologia informatiei, creaza necesitatea pentru manageri sa reexamineze periodic bazele organizatiilor pe care le conduc. Pentru a obtine sau mentine avantajul competitiv, cresterea profitului si pentru a avea control asupra drumului urmat de companie este important sa ne bazam pe inovatie, invatare si reactii rapide. Aceste lucruri se obtin gestionand cu succes transformarile prin care trece organizatia.

Top ten

Rezistenta la schimbare

Controlul asupra factorilor externi

Orice schimbare este un proiect

Impactul schimbarii asupra angajatilor si clientilor companiei

Cine este implicat in procesul de schimbare organizationala

Comunicarea schimbarii

Nivelurile schimbarii

Sarbatorirea rezultatelor

O cultura organizationala orientata spre inovatie

Valorizarea ideilor

Cine participa

Persoane cheie din organizatii, manageri si lideri care:

Sunt implicati in formularea strategiei companiei

Iau decizii si influenteaza schimbarile din organizatie

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

MANAGEMENTUL SEDINTELOR

Managing meetings

Sedintelesi intalnirile pot fi foarte productive. Ele reprezinta un bun instrument de coordonare a activitatilor, luare a decziilor corecte si urmarire a obiectivelor. In acelasi timp, insa, ele pot fi si o mare pierdere de timp. Exista cateva principii functionale care asigura efectele maxime ale sedintelor si intalnirilor de afaceri.

Top ten:

Obiective

Agenda

Anunt

Rolurile participantilor

Etapele intalnirii

Sumarizare

Memo

Concluzii

Monitorizare

Forecast

Cine participa:

Top si middle management, manageri de proiect, lideri ai echipelor de lucru, persoane care reprezinta companie in intalniri si care convoaca intalniri in cadrul companiei.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

DELEGARE

Delegation

Delegarea reprezinta atribuirea autoritatii si responsabilitatii unei alte persoane pentru a desfasura activitati specificate. Cu toate acestea, persoana care deleaga ramane responsabila de rezultatele activitatii delegate. Delegarea permite unui subordonat sa ia decizii, este o schimbare a pozitiei de decizie de la manager la subordonat. Delegarea nu inseamna abdicare. Opusul unei delegari eficace este micromanagementul, situatie in care managerul se implica prea mult in activitatile delegate facand activitati, stabilind directii si revizuind mereu munca „delegata”.

Top ten:

Management

Stress

Supraincarcare

Delegare win-win

Termen limita

Experienta

Responsabilitate

Control

Acceptare

Asumare

Cine participa:

Top si middle management, manageri de proiect, persoane care conduc echipe, etc.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

EMPOWERMENT

Empowerment

Nivelul de empowerment, sau de imputernicire a unei persoane reprezinta masura in care acea persoana are autoritatea, resursele, experienta si oportunitatea de a-si duce sarcinile la indeplinire in mod autonom. Cresterea imputernicirii angajatilor reprezinta o parte a dezvoltarii lor personale in folosul organizatiei.

Imputernicirea este un instrument de leadership care asigura cresterea puterii unei organizatii prin asumarea de catre cat mai multi dintre angajati a responsabilitatii pentru cresterea nivelului de performanta personala.

Top ten:

Management

Leadership

Valorile organizatiei

Stima de sine

Feedback

Monitorizare

Nivel de decizie

Provocarea responsabilitatii

Motivare din interior

Contributie personala

Cine participa

Persoane cheie din organizatii, manageri si lideri care:

Sunt implicati in formularea strategiei companiei

Iau decizii si influenteaza schimbarile din organizatie

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Adauga punctul tau de vedere