Management |
Resurse umane |
Vanzari |
Project management |
Marketing |
Logistica |
Managementul calitatii |
MANAGEMENT
* STRATEGIE MANAGEMENT SI LEADERSHIPManagement and leadership * MANAGEMENTUL SCHIMBARIIManagement of business change * MANAGEMENTUL SEDINTELORManaging meetings * DELEGAREDelegation * EMPOWERMENTEmpowerment * FINANTE PENTRU NONFINANTISTIFinance for nonfinance |
STRATEGIE MANAGEMENT SI LEADERSHIP
Management and leadership
Managementul modern este o combinatie bizara intre practica si teorie. A deveni manager este rezultatul unui proces de transformare personala. Largirea perspectivei si conceptiei despre lume si viata, sporirea nivelului de constiinta, munca cu sine insusi, descoperirea motivatiilor si principiilor corecte, creeaza premise pentru a deveni o persoana capabila sa-i conduca pe ceilalti, adica o persoana care sa merite sa fie urmata de ceilalti si sa ii aiba in grija si nu in subordine.
Top ten:
Viziune
Strategie
Planificare si bugetare
Directii de dezvoltare
Organizare
Obiective
Cultura organizationala
Niveluri de control
Motivare
Coaching si feedback
Cine participa:
Top si middle management, persoane care conduc echipe autonome, departamente, segmente de business.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
MANAGEMENTUL SCHIMBARII / INOVATIEI
Change / Innovation Management
Schimbarile rapide care apar in comunicatii, tehnica si tehnologia informatiei, creaza necesitatea pentru manageri sa reexamineze periodic bazele organizatiilor pe care le conduc. Pentru a obtine sau mentine avantajul competitiv, cresterea profitului si pentru a avea control asupra drumului urmat de companie este important sa ne bazam pe inovatie, invatare si reactii rapide. Aceste lucruri se obtin gestionand cu succes transformarile prin care trece organizatia.
Top ten
Rezistenta la schimbare
Controlul asupra factorilor externi
Orice schimbare este un proiect
Impactul schimbarii asupra angajatilor si clientilor companiei
Cine este implicat in procesul de schimbare organizationala
Comunicarea schimbarii
Nivelurile schimbarii
Sarbatorirea rezultatelor
O cultura organizationala orientata spre inovatie
Valorizarea ideilor
Cine participa
Persoane cheie din organizatii, manageri si lideri care:
Sunt implicati in formularea strategiei companiei
Iau decizii si influenteaza schimbarile din organizatie
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
MANAGEMENTUL SEDINTELOR
Managing meetings
Sedintelesi intalnirile pot fi foarte productive. Ele reprezinta un bun instrument de coordonare a activitatilor, luare a decziilor corecte si urmarire a obiectivelor. In acelasi timp, insa, ele pot fi si o mare pierdere de timp. Exista cateva principii functionale care asigura efectele maxime ale sedintelor si intalnirilor de afaceri.
Top ten:
Obiective
Agenda
Anunt
Rolurile participantilor
Etapele intalnirii
Sumarizare
Memo
Concluzii
Monitorizare
Forecast
Cine participa:
Top si middle management, manageri de proiect, lideri ai echipelor de lucru, persoane care reprezinta companie in intalniri si care convoaca intalniri in cadrul companiei.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
DELEGARE
Delegation
Delegarea reprezinta atribuirea autoritatii si responsabilitatii unei alte persoane pentru a desfasura activitati specificate. Cu toate acestea, persoana care deleaga ramane responsabila de rezultatele activitatii delegate. Delegarea permite unui subordonat sa ia decizii, este o schimbare a pozitiei de decizie de la manager la subordonat. Delegarea nu inseamna abdicare. Opusul unei delegari eficace este micromanagementul, situatie in care managerul se implica prea mult in activitatile delegate facand activitati, stabilind directii si revizuind mereu munca „delegata”.
Top ten:
Management
Stress
Supraincarcare
Delegare win-win
Termen limita
Experienta
Responsabilitate
Control
Acceptare
Asumare
Cine participa:
Top si middle management, manageri de proiect, persoane care conduc echipe, etc.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
EMPOWERMENT
Empowerment
Nivelul de empowerment, sau de imputernicire a unei persoane reprezinta masura in care acea persoana are autoritatea, resursele, experienta si oportunitatea de a-si duce sarcinile la indeplinire in mod autonom. Cresterea imputernicirii angajatilor reprezinta o parte a dezvoltarii lor personale in folosul organizatiei.
Imputernicirea este un instrument de leadership care asigura cresterea puterii unei organizatii prin asumarea de catre cat mai multi dintre angajati a responsabilitatii pentru cresterea nivelului de performanta personala.
Top ten:
Management
Leadership
Valorile organizatiei
Stima de sine
Feedback
Monitorizare
Nivel de decizie
Provocarea responsabilitatii
Motivare din interior
Contributie personala
Cine participa
Persoane cheie din organizatii, manageri si lideri care:
Sunt implicati in formularea strategiei companiei
Iau decizii si influenteaza schimbarile din organizatie
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Adauga punctul tau de vedere
You must be logged in to post a comment.