Metode NLP aplicate in business

Managementul calitatii

Logistica

Conflict management

METODE NLP APLICATE IN BUSINESS

* COMUNICARE ASERTIVA

Assertive communication

* CASTIGAREA INCREDERII CLIENTILOR

Gaining the trust of customers

* DEZVOLTAREA UNUI DIALOG INTERIOR CONSTRUCTIV

Developing constructive inner dialogues

* INSUSIREA RAPIDA DE NOI ABILITATI

Fast skill modelling

* EXCELENTA – RESURSA DIN MINTEA NOASTRA

Excellence is in your mind

COMUNICAREA ASERTIVA

Assertive communication

Comunicarea asertiva este un mod de comunicare proactiv, si are la baza tehnici simple de comunicare. Aceste tehnici asigura absolut toti angajatii ca ceea ce doresc sa comunice este inteles si ca primesc inapoi un raspuns concret, la timp si folositor. Lipsa comunicarii asertive se poate traduce prin resurse umane folosite ineficient, pierderi datorate actiunilor comunicate gresit, raspunsuri neadecvate si confuze.

Participantii vor intelege si folosi tehnica comunicarii asertive in beneficiul personal cat si profesional.

Top ten

Asertivitate vs Agresivitate

Conversatii eficiente

Tehnica Stop – Gandeste – Raspunde corect

Imaginea de sine

Respect de sine, respect fata de ceilalti

Controlul emotiilor

Controlul mesajelor non-verbale

Verbalizarea optima si persuasiva

Empatia

Rezultatele asertivitatii

Cine participa

Profesionisti care desfasoara activitati in organizatii, manageri si lideri care:

Sunt implicati in activitati de comunicare cu impact in echipe

Gestioneaza relatii interpersonale

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

CASTIGAREA INCREDERII CLIENTILOR

Gaining the trust of customers

Increderea este ingredientul absolut necesar in formarea relatiilor durabile. Pentru a putea crea nivelul dorit de incredere in cei din jurul nostru, este important ca, in primul rand, sa devenim constienti de modul in care comunicam si, implicit, de modul in care suntem perceputi de cei din jur.

Top ten:

Nivelurile la care are loc comunicarea

Constiinta de sine in timpul interactiunilor

Feedback

Zona personala si zona de afaceri in comunicare

Increderea in sine

Indicatori de incredere

Contextul comunicarii

Capitalul de incredere

Credibilitate

Incredere si succes

Cine participa:

Membrii echipelor de vanzari, manageri de vanzari, middle si top management, membrii ai echipelor de customer care, call center, customer service, persoane care, prin natura functiei, au contact direct cu clientii si furnizorii companiei.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

DEZVOLTAREA UNUI DIALOG INTERIOR CONSTRUCTIV

Developing constructive inner dialogues

Dialogul interior, gandurile noastre sunt ca un sfetnic puternic in care majoritatea oamenilor au incredere neconditionata. Luam decizii pe baza dialogului interior, cateodata decizii cu rezultate bune, altadata cu rezultate mai putin bune. Prin acest curs deschidem posibilitatea ca rezultatele sa fie intodeauna mai bune, dezvoltand acest dialog prin tehnici NLP.Acestea sunt de o finete deosebita, cu impact imediat in modul in care actionam/reactionam la situatiile de business.

Dobandim practic accesul la resurse interioare care odata obsevate pot fi folosite cu succes. Tehnicile sunt accesibile si ofera participantilor armonie in modul de gandire, siguranta de sine, incredere in posibilitatile proprii.

Top ten

Rolul dialogului interior

Credinte care ne limiteaza

Puncte forte si realizari

Motivarea personala

Armonie si multumire

Sarbatorirea rezultatelor

Entuziasm si energie

Conexiunea limbaj-rezultate

Actiuni creative si eficiente

Un mod de gandire pozitiv

Cine participa

Profesionisti care desfasoara activitati in organizatii, manageri si lideri care:

Sunt implicati in activitati de impact in lucrul cu oamenii si echipele

Ofera motivare si recunoastere celorlalti

Doresc sa realizeze teluri profesionale si personale dificile

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

INSUSIREA RAPIDA DE NOI ABILITATI

Fast skill modelling

Internet, telefonie mobila, VOIP, intranet, softuri de management al documentelor, ERP, CRM, etc. Toate aceste instrumente au influentat cresteriea vitezei cu care o cantitate mare de informatie este transferata intre oameni si organizatii.

Traind in acest mediu in care miscarea cat mai rapida este regula a jocului, ne intrebam uneori care este calitatea informatiilor? este ok?

Pentru a avea impact asupra calitatii si performantei, este util sa ne adaptam ritmul propriu de invatare de noi abilitati acestui ritm din ce in ce mai rapid de transmitere a informatiilor.

Top ten:

Abilitati

Cunostinte

Competente

Surse de invatare

Invatare constienta si invatare inconstienta

Tehnici de modelare a abilitatilor

Sisteme de reprezentare

Controlul vocii interioare

Experimentare

Strategii de insusire a abilitatilor

Cine participa:

Persoane care au nevoie sa se adapteze rapid unui mediu in continua schimbare; manageri; persoane care urmeaza un plan de cariera; persoane interesate de dezvoltarea personala.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

EXCELENTA – RESURSA IN MINTEA NOASTRA

Excellence is in your mind

Se vorbeste mult despre excelenta in afaceri, excelenta in ceea ce fac cei mai buni. Nimic pana acum despre cum ating, cum ajung la excelenta cei despre care aflam ca au atins excelenta in diversele domenii de activitate.

Excelenta este o resursa, o atitudine mentala care asigura succesul celor care stiu sa descopere si sa o foloseasca, resursa aflata in fiecare persoana. Sa descoperim intai calea catre aceasta resursa, iar apoi metodele practice de folosire a excelentei in beneficiul dumneavoastra.

Top ten

Convingerile excelentei

Tiparele convingerilor

Cunoasterea starilor

Descoperirea surselor interioare

Strategii pentru succes

Gandirea orientata asupra rezultatului

Armonizarea valorilor

Pozitii echilibrate

Idei pentru coaching

Scopuri organizationale

Cine participa

Profesionisti care desfasoara activitati in organizatii, manageri si lideri care:

Sunt implicati in activitati de impact in atingerea obiectivelor companiei

Monitorizeaza sisteme de managementul performantei si calitati

Lucreaza direct cu clientii

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Adauga punctul tau de vedere