METODE NLP APLICATE IN BUSINESS |
|||||||||||||
* COMUNICARE ASERTIVAAssertive communication
* CASTIGAREA INCREDERII CLIENTILORGaining the trust of customers * DEZVOLTAREA UNUI DIALOG INTERIOR CONSTRUCTIV Developing constructive inner dialogues * INSUSIREA RAPIDA DE NOI ABILITATI Fast skill modelling * EXCELENTA – RESURSA DIN MINTEA NOASTRAExcellence is in your mind |
COMUNICAREA ASERTIVA
Assertive communication
Comunicarea asertiva este un mod de comunicare proactiv, si are la baza tehnici simple de comunicare. Aceste tehnici asigura absolut toti angajatii ca ceea ce doresc sa comunice este inteles si ca primesc inapoi un raspuns concret, la timp si folositor. Lipsa comunicarii asertive se poate traduce prin resurse umane folosite ineficient, pierderi datorate actiunilor comunicate gresit, raspunsuri neadecvate si confuze.
Participantii vor intelege si folosi tehnica comunicarii asertive in beneficiul personal cat si profesional.
Top ten
Asertivitate vs Agresivitate
Conversatii eficiente
Tehnica Stop – Gandeste – Raspunde corect
Imaginea de sine
Respect de sine, respect fata de ceilalti
Controlul emotiilor
Controlul mesajelor non-verbale
Verbalizarea optima si persuasiva
Empatia
Rezultatele asertivitatii
Cine participa
Profesionisti care desfasoara activitati in organizatii, manageri si lideri care:
Sunt implicati in activitati de comunicare cu impact in echipe
Gestioneaza relatii interpersonale
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
CASTIGAREA INCREDERII CLIENTILOR
Gaining the trust of customers
Increderea este ingredientul absolut necesar in formarea relatiilor durabile. Pentru a putea crea nivelul dorit de incredere in cei din jurul nostru, este important ca, in primul rand, sa devenim constienti de modul in care comunicam si, implicit, de modul in care suntem perceputi de cei din jur.
Top ten:
Nivelurile la care are loc comunicarea
Constiinta de sine in timpul interactiunilor
Feedback
Zona personala si zona de afaceri in comunicare
Increderea in sine
Indicatori de incredere
Contextul comunicarii
Capitalul de incredere
Credibilitate
Incredere si succes
Cine participa:
Membrii echipelor de vanzari, manageri de vanzari, middle si top management, membrii ai echipelor de customer care, call center, customer service, persoane care, prin natura functiei, au contact direct cu clientii si furnizorii companiei.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
DEZVOLTAREA UNUI DIALOG INTERIOR CONSTRUCTIV
Developing constructive inner dialogues
Dialogul interior, gandurile noastre sunt ca un sfetnic puternic in care majoritatea oamenilor au incredere neconditionata. Luam decizii pe baza dialogului interior, cateodata decizii cu rezultate bune, altadata cu rezultate mai putin bune. Prin acest curs deschidem posibilitatea ca rezultatele sa fie intodeauna mai bune, dezvoltand acest dialog prin tehnici NLP.Acestea sunt de o finete deosebita, cu impact imediat in modul in care actionam/reactionam la situatiile de business.
Dobandim practic accesul la resurse interioare care odata obsevate pot fi folosite cu succes. Tehnicile sunt accesibile si ofera participantilor armonie in modul de gandire, siguranta de sine, incredere in posibilitatile proprii.
Top ten
Rolul dialogului interior
Credinte care ne limiteaza
Puncte forte si realizari
Motivarea personala
Armonie si multumire
Sarbatorirea rezultatelor
Entuziasm si energie
Conexiunea limbaj-rezultate
Actiuni creative si eficiente
Un mod de gandire pozitiv
Cine participa
Profesionisti care desfasoara activitati in organizatii, manageri si lideri care:
Sunt implicati in activitati de impact in lucrul cu oamenii si echipele
Ofera motivare si recunoastere celorlalti
Doresc sa realizeze teluri profesionale si personale dificile
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
INSUSIREA RAPIDA DE NOI ABILITATI
Fast skill modelling
Internet, telefonie mobila, VOIP, intranet, softuri de management al documentelor, ERP, CRM, etc. Toate aceste instrumente au influentat cresteriea vitezei cu care o cantitate mare de informatie este transferata intre oameni si organizatii.
Traind in acest mediu in care miscarea cat mai rapida este regula a jocului, ne intrebam uneori care este calitatea informatiilor? este ok?
Pentru a avea impact asupra calitatii si performantei, este util sa ne adaptam ritmul propriu de invatare de noi abilitati acestui ritm din ce in ce mai rapid de transmitere a informatiilor.
Top ten:
Abilitati
Cunostinte
Competente
Surse de invatare
Invatare constienta si invatare inconstienta
Tehnici de modelare a abilitatilor
Sisteme de reprezentare
Controlul vocii interioare
Experimentare
Strategii de insusire a abilitatilor
Cine participa:
Persoane care au nevoie sa se adapteze rapid unui mediu in continua schimbare; manageri; persoane care urmeaza un plan de cariera; persoane interesate de dezvoltarea personala.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
EXCELENTA – RESURSA IN MINTEA NOASTRA
Excellence is in your mind
Se vorbeste mult despre excelenta in afaceri, excelenta in ceea ce fac cei mai buni. Nimic pana acum despre cum ating, cum ajung la excelenta cei despre care aflam ca au atins excelenta in diversele domenii de activitate.
Excelenta este o resursa, o atitudine mentala care asigura succesul celor care stiu sa descopere si sa o foloseasca, resursa aflata in fiecare persoana. Sa descoperim intai calea catre aceasta resursa, iar apoi metodele practice de folosire a excelentei in beneficiul dumneavoastra.
Top ten
Convingerile excelentei
Tiparele convingerilor
Cunoasterea starilor
Descoperirea surselor interioare
Strategii pentru succes
Gandirea orientata asupra rezultatului
Armonizarea valorilor
Pozitii echilibrate
Idei pentru coaching
Scopuri organizationale
Cine participa
Profesionisti care desfasoara activitati in organizatii, manageri si lideri care:
Sunt implicati in activitati de impact in atingerea obiectivelor companiei
Monitorizeaza sisteme de managementul performantei si calitati
Lucreaza direct cu clientii
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Adauga punctul tau de vedere
You must be logged in to post a comment.