Conflict management

Metode NLP aplicate in business

Logistica

Vanzari

Presentation skills

MANAGEMENTUL CONFLICTELOR

* DEZACORDUL CONSTRUCTIV

Constructive disagreement

* STRATEGII DE ABORDARE CONSTRUCTIVA A CONFLICTELOR

Strategies in conflicts

* MANAGEMENTUL CONFLICTELOR IN ECHIPELE VIRTUALE

Managing conflicts in virtual teams

* CREAREA UNUI CLIMAT DE COLABORARE INTRE ECHIPELE DE LUCRU

Fostering cooperation between work teams

* MANAGEMENTUL CANALELOR DE COMUNICARE PENTRU DIMINUAREA CONFLICTELOR

Managing communication channels to reduce conflicts

DEZACORDUL CONSTRUCTIV

Constructive disagreement

De multe ori se intampla ca dezacordul sa fie echivalent cu lipsa unui acord. O varianta in care parerile diferite sunt puse in valoare este aceea a dezacordului constructiv. Propunem participantilor cateva modalitati de a gasi aspectele asupra carora exista acord, de a construi dialogul pe aceste aspecte si de a prelua parerile diferite intr-un mod incurajator. Astfel, la finalul unei discutii cu argumente diferite vom putea produce o solutie creativa la problema care a generat parerile diferite.


Top ten

Stabilirea cadrului discutiei

Nivelul de implicare al participantilor

Competente

Planuri diferite pe care are loc comunicarea

Strategii de ascultare

Evaluarea creativa a ideilor

Brainstorming

Dorinta de a ajunge la un acord

Valorile personale si cum influenteaza ele dialogul

Analiza finala si concluzionarea

Cine participa

Membrii echipelor care lucreaza in proiecte, manageri si angajati implicati in rezolvarea problemelor.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

STRATEGII DE ABORDARE CONSTRUCTIVA A CONFLICTELOR

Strategies in conflicts

Conflictele sunt manifestari firesti si, deseori, ele sunt binevenite – ne ajuta la constientizarea problemelor existente, concentreaza efortul celor implicati asupra chestiunilor esentiale, ii determina pe oameni sa fie realisti, ii motiveaza sa participe si ii ajuta sa inteleaga beneficiile care rezulta din diferentele dintre ei.

Conflictul nu este egal cu problema care l-a generat. Managementul deficitar al conflictelor poate crea efecte nedorite pe termen lung, cum ar fi: scaderea productivitatii, scaderea moralului si a motivarii, generarea de conflicte in cascada si comportamente nedorite.

Top ten

Comunicarea deciziilor managementului

Anticiparea disfunctionalitatilor posibile

Motivarea deciziilor

Increderea

Alinierea obiectivelor

Structuri diferite de personalitate

Clarificarea rolurilor

Construirea relatiilor

Comunicarea interpersonala

Cunoasterea procedurilor interne

Cine participa

Membrii echipelor care lucreaza in proiecte, manageri si angajati implicati in rezolvarea problemelor.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

MANAGEMENTUL CONFLICTELOR IN ECHIPELE VIRTUALE

Managing conflicts in virtual teams

Echipele virtuale au devenit un mod comun de lucru care ofera avantaje diverse. Cu toate acestea, conflictele care apar la nivelul echipelor virtuale trebuie gestionate atent si diferit fata de conflictele care se rezolva fata in fata in cadrul echipelor de lucru din companie. In functie de cat de bine stapaneste liderul echipei virtuale abilitati de formulare a obiectivelor, transmitere clara a sarcinilor si diferentele culturale, el poate sa anticipeze sau sa rezolve intr-un mod optim conflictele aparute.

Top ten

Identificarea liderilor

Cunoasterea competentelor

Interpretarea comunicarii scrise si verbale

Stabilirea obiectivelor

Stabilirea asteptarilor in ceea ce priveste rezultatele

Anticiparea zonelor potentiale de conflict

Construirea increderii intre membrii echipei

Evaluarea dimensiunilor conflictului

Utilizarea tehnologiei adecvate

Stabilirea intalnirilor fata in fata

Cine participa

Managerii echipelor virtuale

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

CREAREA UNUI CLIMAT DECOLABORARE INTRE ECHIPELE DE LUCRU

Fostering cooperation between work teams

Climatul de colaborare are un rol esential in cresterea capacitatii organizatiei de a-si atinge obiectivele strategice. Crearea unui climat de colaborare intre echipele de lucru implica toate partile interesate, se bazeaza pe un set de principii si este un proiect in permanenta desfasurare. Impreuna, grupurile interesate dezvolta planuri de actiune pentru indeplinirea nevoilor identificate, evalueaza si folosesc resursele disponibile, pun in practica actiunile stabilite. Fiecare echipa este unica si este influentata de conditiile existente, de cultura organizatiei, sistemele de management si valorile companiei.

Top ten

Definirea echipelor de lucru

Evaluarea roluril

Elemente care influenteaza climatul

Cultura organizationala

Sisteme de management

Valorile organizatiei

Comunicare formala

Comunicare informala

Definirea rolurilor

Invatarea din experienta si training

Cine participa

Managerii echipelor – experienta de minim 6 luni.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

MANAGEMENTUL CANALELOR DE COMUNICARE PENTRU DIMINUAREA CONFLICTELOR

Managing communication channels to reduce conflicts

Diminuarea conflictelor depinde de calitatea comunicarii intre partile implicate, iar comunicarea se imparte in doua – mesajul (continutul) si canalul de comunicare. Constientizarea avantajelor si dezavantajelor create de diferitele canale de comunicare, precum si cunoasterea modului optim de utilizare a acestora reprezinta principalele instrumente pentru transmiterea unor mesaje cu succes.

Top ten

Canale de comunicare

Transmiterea diferentiata a mesajelor

Diferente de limbaj

Stiluri diferite de comunicare

Alegerea canalului potrivit de comunicare

Preferinte personale pentru diferite canale de comunicare

Compatibilitatea mesajului cu canalul de comunicare ales

Cum influenteaza trecerea timpului continutul mesajului

Nevoile celui care trimite vs. asteptarile celui care primeste mesajul

Influenta tehnologiei de ultima ora

Cine participa

Membrii si managerii echipelor care comunica in mod frecvent folosind in principal canalele de comunicare scrisa si vorbita.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Adauga punctul tau de vedere