Conflict management |
Metode NLP aplicate in business |
Logistica |
Vanzari |
Presentation skills |
MANAGEMENTUL CONFLICTELOR
* DEZACORDUL CONSTRUCTIV Constructive disagreement * STRATEGII DE ABORDARE CONSTRUCTIVA A CONFLICTELORStrategies in conflicts * MANAGEMENTUL CONFLICTELOR IN ECHIPELE VIRTUALE Managing conflicts in virtual teams * CREAREA UNUI CLIMAT DE COLABORARE INTRE ECHIPELE DE LUCRU Fostering cooperation between work teams * MANAGEMENTUL CANALELOR DE COMUNICARE PENTRU DIMINUAREA CONFLICTELORManaging communication channels to reduce conflicts |
DEZACORDUL CONSTRUCTIV
Constructive disagreement
De multe ori se intampla ca dezacordul sa fie echivalent cu lipsa unui acord. O varianta in care parerile diferite sunt puse in valoare este aceea a dezacordului constructiv. Propunem participantilor cateva modalitati de a gasi aspectele asupra carora exista acord, de a construi dialogul pe aceste aspecte si de a prelua parerile diferite intr-un mod incurajator. Astfel, la finalul unei discutii cu argumente diferite vom putea produce o solutie creativa la problema care a generat parerile diferite.
Top ten
Stabilirea cadrului discutiei
Nivelul de implicare al participantilor
Competente
Planuri diferite pe care are loc comunicarea
Strategii de ascultare
Evaluarea creativa a ideilor
Brainstorming
Dorinta de a ajunge la un acord
Valorile personale si cum influenteaza ele dialogul
Analiza finala si concluzionarea
Cine participa
Membrii echipelor care lucreaza in proiecte, manageri si angajati implicati in rezolvarea problemelor.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
STRATEGII DE ABORDARE CONSTRUCTIVA A CONFLICTELOR
Strategies in conflicts
Conflictele sunt manifestari firesti si, deseori, ele sunt binevenite – ne ajuta la constientizarea problemelor existente, concentreaza efortul celor implicati asupra chestiunilor esentiale, ii determina pe oameni sa fie realisti, ii motiveaza sa participe si ii ajuta sa inteleaga beneficiile care rezulta din diferentele dintre ei.
Conflictul nu este egal cu problema care l-a generat. Managementul deficitar al conflictelor poate crea efecte nedorite pe termen lung, cum ar fi: scaderea productivitatii, scaderea moralului si a motivarii, generarea de conflicte in cascada si comportamente nedorite.
Top ten
Comunicarea deciziilor managementului
Anticiparea disfunctionalitatilor posibile
Motivarea deciziilor
Increderea
Alinierea obiectivelor
Structuri diferite de personalitate
Clarificarea rolurilor
Construirea relatiilor
Comunicarea interpersonala
Cunoasterea procedurilor interne
Cine participa
Membrii echipelor care lucreaza in proiecte, manageri si angajati implicati in rezolvarea problemelor.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
MANAGEMENTUL CONFLICTELOR IN ECHIPELE VIRTUALE
Managing conflicts in virtual teams
Echipele virtuale au devenit un mod comun de lucru care ofera avantaje diverse. Cu toate acestea, conflictele care apar la nivelul echipelor virtuale trebuie gestionate atent si diferit fata de conflictele care se rezolva fata in fata in cadrul echipelor de lucru din companie. In functie de cat de bine stapaneste liderul echipei virtuale abilitati de formulare a obiectivelor, transmitere clara a sarcinilor si diferentele culturale, el poate sa anticipeze sau sa rezolve intr-un mod optim conflictele aparute.
Top ten
Identificarea liderilor
Cunoasterea competentelor
Interpretarea comunicarii scrise si verbale
Stabilirea obiectivelor
Stabilirea asteptarilor in ceea ce priveste rezultatele
Anticiparea zonelor potentiale de conflict
Construirea increderii intre membrii echipei
Evaluarea dimensiunilor conflictului
Utilizarea tehnologiei adecvate
Stabilirea intalnirilor fata in fata
Cine participa
Managerii echipelor virtuale
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
CREAREA UNUI CLIMAT DECOLABORARE INTRE ECHIPELE DE LUCRU
Fostering cooperation between work teams
Climatul de colaborare are un rol esential in cresterea capacitatii organizatiei de a-si atinge obiectivele strategice. Crearea unui climat de colaborare intre echipele de lucru implica toate partile interesate, se bazeaza pe un set de principii si este un proiect in permanenta desfasurare. Impreuna, grupurile interesate dezvolta planuri de actiune pentru indeplinirea nevoilor identificate, evalueaza si folosesc resursele disponibile, pun in practica actiunile stabilite. Fiecare echipa este unica si este influentata de conditiile existente, de cultura organizatiei, sistemele de management si valorile companiei.
Top ten
Definirea echipelor de lucru
Evaluarea roluril
Elemente care influenteaza climatul
Cultura organizationala
Sisteme de management
Valorile organizatiei
Comunicare formala
Comunicare informala
Definirea rolurilor
Invatarea din experienta si training
Cine participa
Managerii echipelor – experienta de minim 6 luni.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
MANAGEMENTUL CANALELOR DE COMUNICARE PENTRU DIMINUAREA CONFLICTELOR
Managing communication channels to reduce conflicts
Diminuarea conflictelor depinde de calitatea comunicarii intre partile implicate, iar comunicarea se imparte in doua – mesajul (continutul) si canalul de comunicare. Constientizarea avantajelor si dezavantajelor create de diferitele canale de comunicare, precum si cunoasterea modului optim de utilizare a acestora reprezinta principalele instrumente pentru transmiterea unor mesaje cu succes.
Top ten
Canale de comunicare
Transmiterea diferentiata a mesajelor
Diferente de limbaj
Stiluri diferite de comunicare
Alegerea canalului potrivit de comunicare
Preferinte personale pentru diferite canale de comunicare
Compatibilitatea mesajului cu canalul de comunicare ales
Cum influenteaza trecerea timpului continutul mesajului
Nevoile celui care trimite vs. asteptarile celui care primeste mesajul
Influenta tehnologiei de ultima ora
Cine participa
Membrii si managerii echipelor care comunica in mod frecvent folosind in principal canalele de comunicare scrisa si vorbita.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Adauga punctul tau de vedere
You must be logged in to post a comment.