Presentation skills

Marketing

Vanzari

Inteligenta Emotionala

Project Management

Conflict Management

Presentation skills

* VORBIREA IN PUBLIC

* TEHNICI DE INFLUENTARE A AUDIENTEI

* PREZENTARI PENTRU CLIENTI

* ORGANIZAREA PREZENTARILOR DE SUCCES

* PROMOVAREA CULTURII COMPANIEI

VORBIREA IN PUBLIC

In cazul vorbirii in public, abilitatile personale de comunicare sunt cel mai mult puse la incercare. Oricat de bine ar fi pregatite materialele, imaginile, slide-urile, in cele din urma, persoana prezentatorului si modul in care el reuseste sa se conecteze cu audienta vor face ca prezentarea sa ramana in amintirea audientei.

Un vorbitor de succes reuseste sa castige sprijinul, atentia si participarea publicului.

Top ten:

Cunoasterea audientei

Pregatirea prezentarii

Conectarea cu audienta

Umorul

Logos, ethos, patos

Limbajul nonverbal

Factorul de succes

Rolul povestilor personale

Implicarea audientei

Programul anuntat

Cine participa:

Persoanele care vorbesc in fata unui public, indiferent cat de numeros, persoane care conduc sedinte de lucru, cei care tin frecvent discursuri, etc.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

TEHNICI DE INFLUENTARE A AUDIENTEI

Ce fac cei mai buni vorbitori? Ce ganduri au? Ce vad ei si ce aud inainte si in timpul prezentarii? Ce instrumente (povesti, imagini) folosesc? Cum isi aleg cuvintele? Cum isi folosesc corpul in timpul prezentarii?

Oare, daca am sti toate acestea, le-am putea urma exemplul? Raspunsul nostru este: daca doar am sti toate astea, nu ar folosi prea mult. Daca, insa, intelegeti care este varianta potrivita pentru voi de a raspunde la aceste intrebari si de a folosi toate aceste resurse, si, bineinteles, daca puneti in practica toarte aceste descoperiri, cu siguranta va veti imbunatati rapid capacitatea de a influenta audienta.

Top ten:

Cuvinte

Gesturi

Tipare mentale de percepere a informatiei

Creativitate si umor

Rapport

Canale de comunicare

Persuasiune

Cum se formeaza convingerile

Stereotipuri / semnificatii

Imagini

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

PROMOVAREA CULTURII COMPANIEI

Cultura organizationala se dezvolta cu scopul de a face fata mediului intern si extern in care functioneaza organizatia. Succesul liderilor depinde in mare masura de modul in care reusesc sa creeze o cultura organizationala congruenta cu viziunea, misiunea si obiectivele pe care si le propun. Valorile, convingerile si regulile nescrise care influenteaza comportamentul membrilor unei organizatii alcatuiesc cultura acesteia. Comunicarea culturii in cardul companiei este una dintre responsabilitatile principale ale liderilor.

Top ten:

Instrumente de comunicare

Definirea culturii

Alinierea obiectivelor

Contextul in care are loc promovarea

Sisteme de management

Factori care influenteaza cultura

Subculturi

Efectele culturii asupra clientilor companiei

Masurarea culturii organizationale

Niveluri culturale

Cine participa:

Top si middle management, lideri de opinie, persoane care influenteaza strategia organizatiei.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Adauga punctul tau de vedere

You must be logged in to post a comment.