Presentation skills |
Marketing
|
Vanzari |
Inteligenta Emotionala
|
Project Management
|
Conflict Management
|
Presentation skills
* VORBIREA IN PUBLIC* TEHNICI DE INFLUENTARE A AUDIENTEI* PREZENTARI PENTRU CLIENTI* ORGANIZAREA PREZENTARILOR DE SUCCES* PROMOVAREA CULTURII COMPANIEI |
VORBIREA IN PUBLIC
In cazul vorbirii in public, abilitatile personale de comunicare sunt cel mai mult puse la incercare. Oricat de bine ar fi pregatite materialele, imaginile, slide-urile, in cele din urma, persoana prezentatorului si modul in care el reuseste sa se conecteze cu audienta vor face ca prezentarea sa ramana in amintirea audientei.
Un vorbitor de succes reuseste sa castige sprijinul, atentia si participarea publicului.
Top ten:
Cunoasterea audientei
Pregatirea prezentarii
Conectarea cu audienta
Umorul
Logos, ethos, patos
Limbajul nonverbal
Factorul de succes
Rolul povestilor personale
Implicarea audientei
Programul anuntat
Cine participa:
Persoanele care vorbesc in fata unui public, indiferent cat de numeros, persoane care conduc sedinte de lucru, cei care tin frecvent discursuri, etc.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
TEHNICI DE INFLUENTARE A AUDIENTEI
Ce fac cei mai buni vorbitori? Ce ganduri au? Ce vad ei si ce aud inainte si in timpul prezentarii? Ce instrumente (povesti, imagini) folosesc? Cum isi aleg cuvintele? Cum isi folosesc corpul in timpul prezentarii?
Oare, daca am sti toate acestea, le-am putea urma exemplul? Raspunsul nostru este: daca doar am sti toate astea, nu ar folosi prea mult. Daca, insa, intelegeti care este varianta potrivita pentru voi de a raspunde la aceste intrebari si de a folosi toate aceste resurse, si, bineinteles, daca puneti in practica toarte aceste descoperiri, cu siguranta va veti imbunatati rapid capacitatea de a influenta audienta.
Top ten:
Cuvinte
Gesturi
Tipare mentale de percepere a informatiei
Creativitate si umor
Rapport
Canale de comunicare
Persuasiune
Cum se formeaza convingerile
Stereotipuri / semnificatii
Imagini
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
PROMOVAREA CULTURII COMPANIEI
Cultura organizationala se dezvolta cu scopul de a face fata mediului intern si extern in care functioneaza organizatia. Succesul liderilor depinde in mare masura de modul in care reusesc sa creeze o cultura organizationala congruenta cu viziunea, misiunea si obiectivele pe care si le propun. Valorile, convingerile si regulile nescrise care influenteaza comportamentul membrilor unei organizatii alcatuiesc cultura acesteia. Comunicarea culturii in cardul companiei este una dintre responsabilitatile principale ale liderilor.
Top ten:
Instrumente de comunicare
Definirea culturii
Alinierea obiectivelor
Contextul in care are loc promovarea
Sisteme de management
Factori care influenteaza cultura
Subculturi
Efectele culturii asupra clientilor companiei
Masurarea culturii organizationale
Niveluri culturale
Cine participa:
Top si middle management, lideri de opinie, persoane care influenteaza strategia organizatiei.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Adauga punctul tau de vedere
You must be logged in to post a comment.