Inteligenta emotionala

Customer care

Vanzari

Metode NLP

Presentation Skills

Conflict Management

Inteligenta emotionala

* MANAGEMENTUL STARILOR

* INTELIGENTA EMOTIONALA PENTRU SITUATII DE CONFLICT

* INTELIGENTA EMOTIONALA PENTRU AUTOMOTIVARE

* ABILITATI DE NETWORKING SI CONTRACTING

* COMPORTAMENTE PRODUCTIVE IN REZOLVAREA PROBLEMELOR

* MANAGEMENTUL RELATIEI CU SUPERIORUL DIRECT

MANAGEMENTUL STARILOR

Starile interioare sunt cele care ne determina comportamentul. Controlul asupra propriului comportament, alegerea atitudinii si a actiunilor potrivite cu situatia in care ne aflam pentru a obtine rezultatele pe care ni le dorim pornesc, deci, de la controlul sau managementul starilor interioare.

Top ten:

Constientizarea starilor

Evaluarea starilor

Sentimente

Emotii

Obiective

Control

Delimitare

Flexibilitate

Incorporare

Abordare sistemica

Cine participa:

Toate persoanele care doresc sa isi dezvolte abilitatile legate de cunoasterea si utilizarea propriilor stari interioare.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

INTELIGENTA EMOTIONALA PENTRU REZOLVAREA SITUATIILOR CONFLICT

Intelegerea partilor conflictului si a starilor asociate, managementul acestor stari si anticiparea situatiilor conflictuale pentru a le dezamorsa chiar de la inceput, reprezinta abilitati necesare liderilor si managerilor, ca si tuturor celor care, prin natura activitatii, intra in contact direct cu persoane diferite zi de zi.

Top ten:

Partile sistemului

Declansatori – perturbatii / diferente

Factori care mentin conflictul

Nivelurile la care are loc conflictul

Generare de solutii

Rolul emotiilor in conflicte

Mediere

Contract

Dezacordul constructiv

Evitarea capcanelor

Cine participa:

Manageri si lideri, persoane care intra in contact direct cu clientii, departamente de reclamatii, etc.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

INTELIGENTA EMOTIONALA PENTRU AUTO-MOTIVARE

Inteligenta emotionala se refera la capacitatea de a recunoaste propriile stari emotionale si pe ale celorlalti, pentru motivarea personala, pentru controlul emotiilor proprii si in cadrul relatiilor. Stabilirea obiectivului impreuna cu determinarea si dobandirea propriilor factori motivatori pentru atingerea tintei propuse, reprezinta abilitatile oamenilor de succes.

Top ten:

Obiectiv

Convingeri

Acceptare

Factori motivatori

Tipare mentale

Accesarea starilor resursa

Vizualizare

Reprezentare interna a obiectivului

Directionarea emotiilor catre atingerea obiectivelor

Dezvoltare personala

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

ABILITATI DE NETWORKING SI CONTRACTING

Cu siguranta cunoasteti persoane care au abilitatea de a forma relatii puternice cu majoritatea celor din jurul lor si care, in plus, par sa contracteze un anumit tip de relatie inca de la primul contact.

Analizam si invatam ce fac si cum fac acesti oameni, care le sunt convingerile si cum va puteti insusi aceste caracteristici sunt cateva dintre temele cursului.

Top ten:

Comunicare

Imagine

Obiectivitate

Flexibilitate

Adaptare

Sistem

Modelare

Strategii

Obiective

Asteptari

Cine participa:

Persoane cu rol de reprezentare in interiorul si in exteriorul organizatiilor.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

COMPORTAMENTE PRODUCTIVE IN REZOLVAREA PROBLEMELOR

Tehnicile de rezolvare a problemelor dau rezultate doar daca sunt sprijinite de o atitudine potrivita. Rezolvarea efectelor problemelor poate da rezultate bune pe termen scurt, dar nu asigura stabilitate pe termen lung. De asemenea, rezolvarea cauzelor problemelor este o abordare logica dar, poate dura mult si, in situatii de criza, se dovedeste neproductiva. Combinarea tehnicilor si aplicarea lor la momentul potrivit, urmarirea si monitorizarea rezolvarilor si a efectelor lor asigura succesul in rezolvarea problemelor.

Top ten:

Tehnici de rezolvare a problemelor

Evaluarea contextului

Schimbarea

Nivelurile la care are loc problema

Nivelurile la care efectele sunt vizibile

Anticiparea efectelor

Resurse

Monitorizare

Etape in rezolvarea problemelor

Mentinerea efectelor pozitive

Cine participa:

Persoane care lucreaza cu termene limita stranse, persoane care iau in mod frecvent decizii referitoare la munca lor sau a altora; persoane care fac parte din middle si top management; manageri de proiect.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

MANAGEMENTUL RELATIEI CU SUPERIORUL DIRECT

Dezvoltarea capacitatii de a intelege si gestiona propriile stari, emotii si comportamente in paralel cu ale celorlalti, mai ales atunci cand ceilalti sunt persoane care au controlul asupra activitatii tale este o conditie necesara pentru cei care doresc sa obtina performante si sa promoveze in cadrul organizatiei.

Top ten:

Luarea deciziilor

Managementul tipului

Cultura organizationala

Inovatie

Informatii vs. Presupuneri

Feedback

Incredere

Micromanagement

Politici

Escaladarea problemelor

Cine participa:

Membrii ai echipelor de lucru, middle management, manageri de proiect.

Inscriere

Sunati la 021.312.62.09

Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro

… meniul principal

Adauga punctul tau de vedere