![]() |
||||||
Inteligenta emotionala |
Customer care
|
Vanzari |
Metode NLP
|
Presentation Skills
|
Conflict Management
|
Inteligenta emotionala
![]() |
* MANAGEMENTUL STARILOR * INTELIGENTA EMOTIONALA PENTRU SITUATII DE CONFLICT * INTELIGENTA EMOTIONALA PENTRU AUTOMOTIVARE * ABILITATI DE NETWORKING SI CONTRACTING |
MANAGEMENTUL STARILOR
Starile interioare sunt cele care ne determina comportamentul. Controlul asupra propriului comportament, alegerea atitudinii si a actiunilor potrivite cu situatia in care ne aflam pentru a obtine rezultatele pe care ni le dorim pornesc, deci, de la controlul sau managementul starilor interioare.
Top ten:
Constientizarea starilor
Evaluarea starilor
Sentimente
Emotii
Obiective
Control
Delimitare
Flexibilitate
Incorporare
Abordare sistemica
Cine participa:
Toate persoanele care doresc sa isi dezvolte abilitatile legate de cunoasterea si utilizarea propriilor stari interioare.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
INTELIGENTA EMOTIONALA PENTRU REZOLVAREA SITUATIILOR CONFLICT
Intelegerea partilor conflictului si a starilor asociate, managementul acestor stari si anticiparea situatiilor conflictuale pentru a le dezamorsa chiar de la inceput, reprezinta abilitati necesare liderilor si managerilor, ca si tuturor celor care, prin natura activitatii, intra in contact direct cu persoane diferite zi de zi.
Top ten:
Partile sistemului
Declansatori – perturbatii / diferente
Factori care mentin conflictul
Nivelurile la care are loc conflictul
Generare de solutii
Rolul emotiilor in conflicte
Mediere
Contract
Dezacordul constructiv
Evitarea capcanelor
Cine participa:
Manageri si lideri, persoane care intra in contact direct cu clientii, departamente de reclamatii, etc.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
INTELIGENTA EMOTIONALA PENTRU AUTO-MOTIVARE
Inteligenta emotionala se refera la capacitatea de a recunoaste propriile stari emotionale si pe ale celorlalti, pentru motivarea personala, pentru controlul emotiilor proprii si in cadrul relatiilor. Stabilirea obiectivului impreuna cu determinarea si dobandirea propriilor factori motivatori pentru atingerea tintei propuse, reprezinta abilitatile oamenilor de succes.
Top ten:
Obiectiv
Convingeri
Acceptare
Factori motivatori
Tipare mentale
Accesarea starilor resursa
Vizualizare
Reprezentare interna a obiectivului
Directionarea emotiilor catre atingerea obiectivelor
Dezvoltare personala
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
ABILITATI DE NETWORKING SI CONTRACTING
Cu siguranta cunoasteti persoane care au abilitatea de a forma relatii puternice cu majoritatea celor din jurul lor si care, in plus, par sa contracteze un anumit tip de relatie inca de la primul contact.
Analizam si invatam ce fac si cum fac acesti oameni, care le sunt convingerile si cum va puteti insusi aceste caracteristici sunt cateva dintre temele cursului.
Top ten:
Comunicare
Imagine
Obiectivitate
Flexibilitate
Adaptare
Sistem
Modelare
Strategii
Obiective
Asteptari
Cine participa:
Persoane cu rol de reprezentare in interiorul si in exteriorul organizatiilor.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
COMPORTAMENTE PRODUCTIVE IN REZOLVAREA PROBLEMELOR
Tehnicile de rezolvare a problemelor dau rezultate doar daca sunt sprijinite de o atitudine potrivita. Rezolvarea efectelor problemelor poate da rezultate bune pe termen scurt, dar nu asigura stabilitate pe termen lung. De asemenea, rezolvarea cauzelor problemelor este o abordare logica dar, poate dura mult si, in situatii de criza, se dovedeste neproductiva. Combinarea tehnicilor si aplicarea lor la momentul potrivit, urmarirea si monitorizarea rezolvarilor si a efectelor lor asigura succesul in rezolvarea problemelor.
Top ten:
Tehnici de rezolvare a problemelor
Evaluarea contextului
Schimbarea
Nivelurile la care are loc problema
Nivelurile la care efectele sunt vizibile
Anticiparea efectelor
Resurse
Monitorizare
Etape in rezolvarea problemelor
Mentinerea efectelor pozitive
Cine participa:
Persoane care lucreaza cu termene limita stranse, persoane care iau in mod frecvent decizii referitoare la munca lor sau a altora; persoane care fac parte din middle si top management; manageri de proiect.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
MANAGEMENTUL RELATIEI CU SUPERIORUL DIRECT
Dezvoltarea capacitatii de a intelege si gestiona propriile stari, emotii si comportamente in paralel cu ale celorlalti, mai ales atunci cand ceilalti sunt persoane care au controlul asupra activitatii tale este o conditie necesara pentru cei care doresc sa obtina performante si sa promoveze in cadrul organizatiei.
Top ten:
Luarea deciziilor
Managementul tipului
Cultura organizationala
Inovatie
Informatii vs. Presupuneri
Feedback
Incredere
Micromanagement
Politici
Escaladarea problemelor
Cine participa:
Membrii ai echipelor de lucru, middle management, manageri de proiect.
Inscriere
Sunati la 021.312.62.09
Trimiteti un mesaj la adresa training@training-consultanta.ro
Adauga punctul tau de vedere
You must be logged in to post a comment.